Skúšobná prevádzka. Nemožno realizovať objednávky. Ďakujeme za pochopenie.

Bezpečný nákup

Ďakujeme za Vás nákup a pre prípad otázok ohľadom vrátenia tovaru alebo reklamácie krátky popis, ako rýchlo všetko vyriešiť.

Ako nakupovať: 

Na našom e-shope si môžete vybrať tovar podľa ľubovôle. Uložiť do košíka a bezpečne zaplatiť prevodom na účet u FIO BANKY alebo použiť platobnú bránu GoPay ako k prevodu alebo platbe platobnou kartou. Vyberte si službu dopravcu a dokončite svoju objednávku.Objednávku Vám vyskladníme a ihneď odošleme. Všetko čo predávame máme skladom! Ak nie, tak máte produkt ZADARMO. Sme férový a ak urobíme chybu, tak jej priznáme. Ak sa Vám kúpený produkt nepozdáva, čo sa môže stať, tak ho môžete vrátiť v predĺženej lehote zo 14 na 21 dní bez kompromisu. Vaša záruka na výrobok je 2 roky. Urobíme maximum, aby sa Vám u nás dobre nakupovalo. Budeme radi, keď sa o Vaše skúsenosti podelíte na našom Facebooku alebo na náš e-mail: podněty@cellbox.sk

Áno, môžete vrátiť tovar bez udania dôvodu do štrnástich dní od zakúpenia?

 Pri vrátení nesmie byť produkt nijako poškodený. Kompletný výrobok vrátane príslušenstva musí byť vrátený v pôvodnom obale, ak je opatrený krycou sľudou, tak musí byť na pôvodnom mieste a výrobok nesmie niesť známky používania. Informujte nás vopred o reklamačnom konaní a pre rýchle vybavenie reklamácie priložte kópiu predajného dokladu, objednávky alebo faktúry a uveďte číslo účtu pre prípadnú vratku platby. Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu u predávajúceho a to telefonicky, e-mailom.

Informujte nás vždy o reklamácii, vrátenie tovaru alebo výmenu na náš e-mail info@cellbox.cz a predmetný tovar po nahlásenie reklamácie zašlite poštou na adresu:

Predajňa Mobilwag (sklady Cellbox)
Svornosti 804/16
Praha 5 150 00

Zároveň vás budeme informovať o nutnosti uhradiť pomernú časť ceny výrobku alebo využité služby alebo o úplnom odňatí práv na odstúpenie. Vyčíslenie potrebných nákladov: Medzi nevratné položky Vašej objednávky patrí služby:

  • doprava (podľa tarifu zvolenej služby)
  • poplatok za dobierku (ak je účtovaný zo strany dopravcu, podľa zvolenej služby)
  • poplatok za vyzdvihnutie reklamovaného výrobku v našom distribučnom sklade
  • ďalšie možné poplatky spojené s reklamáciou vzniknuté v priebehu reklamácie

Výmena tovaru:
Chybne doručený výrobok odošlite na uvedenú adresu nižšie, spolu s výrobkom odošlite tiež predajný doklad poštou na adresu:

Predajňa Mobilwag (sklady Cellbox)
Svornosti 804/16
Praha 5 150 00

Odstúpenie od kúpnej zmluvy a zaistíme vám výmenu za správny kus alebo vrátenie peňazí. Ak je výmena spôsobená rozhodnutím alebo chybou kupujúceho, vzniknuté náklady na výmenu výrobku hradí kupujúci.

REKLAMÁCIE chybného výrobku:
Lehota na uplatnenie práv: Kupujúci môže svoje práva z chybného plnenia uplatniť v lehote 24 mesiacov od prevzatia tovaru. U použitého tovaru možno lehotu na uplatnenie práv z chybného plnenia skrátiť na 12 mesiacov, také skrátenie lehoty vyznačí predávajúci v potvrdení o povinnostiach z chybného plnenia alebo na predajnom doklade. Po uplynutí lehoty nemožno právo z chýb u predávajúci ho uplatniť, ibaže sa zmluvné strany dohodnú inak alebo predávajúci alebo výrobca poskytne osobitnú záruku za akosť nad rámec jeho zákonných povinností. Kupujúci berie na vedomie, že v prípade výmeny tovaru v rámci vybavenia reklamácie nebeží nový termín na uplatnenie práv z chybného plnenia. Lehota skončí 24 mesiacov od prevzatia po kúpe reklamovaného tovaru. Vybavenie reklamácie: Predávajúci je povinný o reklamácii rozhodnúť ihneď, V zložitejších prípadoch do 30 dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba potrebná k odbornému posúdeniu vady.

V prípade, že tovar pri prevzatí kupujúcim nezodpovedá výšeuvedeným požiadavkám, má kupujúci právo na dodanie nového tovaru bez vád, ak to nie je vzhľadom na povahu veci neprimerané. Kontakty: info@celbox.cz s predmetom reklamácie a číslo objednávky alebo na telefóne +420 721 606 667